(10) (9) (8) (7) (6) (5)
(4) (3) (2) (1) (0) |
= ilość OB. Numer kolejny okrążenia od końca! |
Gradacja koloru
(przy identycznej średniej o doborze koloru decyduje stopień starcia tylnych opon) |
|
|
|
= maksymalne starcie opon, z tyłu takie same dla lewej i prawej opony równe 1.9 mm |
|
|
+5.339 |
= różnica czasowa w porównaniu do najszybszego kompletu opon |
|
|
|
= minimalne starcie opon, z przodu takie same dla lewej i prawej opony równe 0.4 mm |
|
|
PIT STOP (sek)
(d=27.820; d=31.906; w=26.718; w=35.450) |
= najmniejsze i największe zanotowane czasy wjazdu (mierzone od momentu wjazdu na Pit Lane i przejęciu kontroli przez komputer do momentu dojechania do Pit Stopu) + wyjazdu (od momentu zakończenia obsługi w Pit Stopie do momentu przejęcia kontroli przez kierowcę). Jest to całkowity czas przebywania w Pit Stop-ie bez czasu obsługi bolidu, który jest różny dla różnych czynności.
d = tor suchy (minimalny i maksymalny zanotowany czas - w sekundach),
w = tor mokry (czas minimalny i maksymalny w sekundach) |
|
|
KOŁO 10.185 |
= średni czas wymiany jednego koła taki sam dla wszystkich torów |
|
|
Spojler Przód 10.546 |
= średni czas wymiany przedniego spojlera taki sam dla wszystkich torów |
|
|
Koło+Spojler Przód 15.605 |
= średni czas wymiany koła i przedniego spojlera taki sam dla wszystkich torów |
|
|
Tank 6.102; 12,657; 15.808; 18.765
|
= średnie czasy tankowań dla 10, 20 , 30, 40 OB różne dla poszczególnych torów !!! |