Tory
 

Wings 14:15 Brakes 37:63 Gears 29:34:38:43:47:52:56 ARB 3000:300 SPR 1200:1000 RH 43,5:54,5
PCKS 13:43 DFB 2:3 FRB 4 SB 11:12 SRB 12 DIF 4:6:5:5 FF 66

Melbourne
Tor Suchy
11 OB

1:31.533(1)

1:31.454(9)
1:36.793(7)
1:38.648(9)
1:40.798(9)
1:43.413(9)
+0.079
1.1 0.8
1.3 1.2
0
1.2 0.8
1.4 1.3
+5.339
1.3 1.0
1.6 1.5
+7.194
1.3 1.1
1.8 1.7
+9.344
1.5 1.2
1.8
+11.041
1.4 1.1
1.8
1:30.871(2)
1:30.273(2)
1:36.020(2)
1:38.442(1)
1:37.767(3)
1:41.425(1)
0.4
0.3
0.5
0.5 0.3
0.5
0.4
0.3
0.5
0.3
0.5
0.4
0.3
0.5
0.4
0.3
0.5
Tor Mokry
11 OB

1:58.189(7)

2:00.221(6)

1:48.984(5)

1:46.123(5)

1:45.223(5)

1:52.471(5)

1.8 1.3
1.7
1.8 1.5
1.9
1.3 1.0
1.7 1.6
1.2 0.9
1.6
1.1 0.9
1.6
1.2 1.1
1.7

1:58.085(2)

2:00.981(3)

1:48.785(3)

1:45.568(2)

1:50.813(2)

1:51.177(1)

0.5 0.4
0.7 0.6
0.5 0.5
0.6
0.4 0.3
0.6
0.4 0.3
0.6
0.4 0.3
0.6
0.4
0.6 0.5
Tor "Lustro"
Spływający Wodą
11 OB
1:56.117(6)
2:14.906(2)
1:46.343(7)
1:44.329(10)
1:44.603(1)
1:48.879(8)
1.0 0.8
1.6
1.7 1.6
2.3 2.2
1.3 1.1
1.7
1.2 1.0
1.6
1.1 0.9
1.5
1.4 1.2
1.8
1:55.984(2)
2:02.613(1)
1:48.708(1)
1:43.872(1)
1:41.633(1)
1:46.607(2)
0.4 0.3
0.6
0.3
0.6 0.5
0.4
0.6
0.4 0.3
0.5
0.4
0.6
0.4 0.3
0.6

Opis tabelki:

(10) (9) (8) (7) (6) (5) (4) (3) (2) (1) (0)
  = ilość OB. Numer kolejny okrążenia od końca!

 

Gradacja koloru
(przy identycznej średniej o doborze koloru decyduje stopień starcia tylnych opon)

   
1.8 1.5
1.9
  = maksymalne starcie opon, z tyłu takie same dla lewej i prawej opony równe 1.9 mm
 
+5.339
 = różnica czasowa w porównaniu do najszybszego kompletu opon
   
0.4
0.6 0.5
 
= minimalne starcie opon, z przodu takie same dla lewej i prawej opony równe 0.4 mm
 
PIT STOP (sek)
(d=27.820; d=31.906; w=26.718; w=35.450)
 
= najmniejsze i największe zanotowane czasy wjazdu (mierzone od momentu wjazdu na Pit Lane i przejęciu kontroli przez komputer do momentu dojechania do Pit Stopu) + wyjazdu (od momentu zakończenia obsługi w Pit Stopie do momentu przejęcia kontroli przez kierowcę). Jest to całkowity czas przebywania w Pit Stop-ie bez czasu obsługi bolidu, który jest różny dla różnych czynności.
d = tor suchy (minimalny i maksymalny zanotowany czas - w sekundach),
w = tor mokry (czas minimalny i maksymalny w sekundach)
 
KOŁO 10.185
= średni czas wymiany jednego koła taki sam dla wszystkich torów
 
 
Spojler Przód 10.546
= średni czas wymiany przedniego spojlera taki sam dla wszystkich torów
 
Koło+Spojler Przód 15.605
= średni czas wymiany koła i przedniego spojlera taki sam dla wszystkich torów
 
Tank 6.102; 12,657; 15.808; 18.765
= średnie czasy tankowań dla 10, 20 , 30, 40 OB różne dla poszczególnych torów !!!

 

Tory okiem Rafała Pydy


Melbourne Australia.

"Nürburgring" Europe.
"Sepang" Kuala Lumpur Malaysia. "MagnyCours" Nevers France.

"Interlagos" Brasil.

"Silverstone" Great Britain.
"Imola" San Marino. "Hockenheimring" Germany.
"Catalunya" Hiszpania. "Hungaroring" Hungary.
"A1-Ring" Austria. "Spa-Francorchamps" Belgia.
Monaco Monte Carlo. "Monza" Italy
"Albert Park" Toronto Canada. "Indy" Indianapolis USA
  "Suzuka" Japan
Copyright by Rafał Pyda

Główna  
Infogrames  
Kokpit  
Options  
Kalibracja  
Car Setup  
Jazda Po Torze 
Testy Kwalifikacje  Wyścig !!  Manewry  Tory  Workshop  Wykresy  FAQ Forum

 

Pokrewne Linki:

Liga Symulatorów Formuły 1   Lubelskie Mistrzostwa Symulatorów Jazdy
 
 
 
Admin: rpyda.webpark.pl
Kontakt: rpyda@wp.pl
Dzwoń i SMS-uj na: 0 - 698 - 327490